Cracking Windows Vista without enter product key and activate Vista

Odpowiedzi: 14

  1. cd key

  2. potrzebny klucz do visty

  3. cd key do wisty plz

  4. cd key do wisty plz

  5. prosze o klucz

  6. cd key vista

  7. prosze o klucz do visty!

  8. co ci z klucza jak trzeba to gowno aktywowac, a zaisntlowac mozna bez klucza

  9. kod do visty

  10. mam 20 lat

  11. A więc … Strasznie mnie podnecila twoja wypowiedz i strasznie to jest ciekawe …. Wiesz może Kiedyś bym porozmawiał ale widzeee co jakos cos nie masz Inetligencji to rozmowy … Mojej z toba a wiec …. nie INTERESUJE NAS ŻE Masz 20 lat ..

    ?CL

  12. 404 i dupa. Gdzie moge to znaleść

  13. prosze o klucz do visty z gory dziekuje

  14. Hi
    mam viste od kat pamietam dostalem z nowym laptopem wywalilem ja bo chcialem XP ale po instalce XP nie moglem znalesc zadnych sterowniko do laptopa a te pod viste nie chcialy ruszyc zaladowalem viste spowrotem bo dostalem plyte instalacyjna z laptopem ale bez klucza za 5 dni vista przestanie chodzic a co za tym idzie moj laptop znacie sposob na to zeby chodzila albo skad wziac klucz?
    z gory dziekuje za odp.

Skomentuj

