Disco polo

4Ever- An angel
Adam – Zostań tu
Adonis – Smak Twoich ust
Agnieszka i Michał – Dwudziestolatki
Akcent – Gwiazda
Akcent – Królowa Nocy
Akcent – Nie żal tej miłości


Akcent – Psotny wiatr
Akcent – Wpsomnienie
Alias – Moja Cyganka
Amadeo – Amadeo
Amadeo – Jest impreza
Amadeo – Pszczółka Maja
Amadeo – Za słońcem chce iść
Andrzej Rosiewicz – Disco Rzysko
Andrzej Rosiewicz – Poleczka paleczka
Antoś Szprycha – Obiecanki cacanki
Antoś Szprycha – Wielki odlot
Antoś Szprycha – Wyborcza kielbasa
Antoś Szprycha – Wybryki Ziutki Szprychy
Antoś Szprycha – Zwyczajny Kameleon
Aplauz – Kochaj mnie
As – Na zamku (live)
Atlantis – Bądź mym królewiczem
Atlantis – Hej Boys
Atlantis – Jak lazur nieba
Atlantis – To Karolina
Bahamas – czas rozłąki
Bahamas – Titina
Bahamas – Wesołe krasnoludki
Bartek Wrona – Maria
Bayer Full – Beata z Albatrosa
Bayer Full – Czerwony pas
Bayer Full – Majteczki w kropeczki
Bayer Full – Miłości wiatr
Bayer Full – Moja miss polonia
Bayer Full – Polska gościnność (live)
Bayer Full – Szatynka
BFC – Beata
BFC – Jak zmienić świat
BFC – Zostań ze mną
Big Dance – A muzyczka ino ino
Big Dance – Na targowisku
Blue Box – Tylko Ty
Bobi – Nie odchodź
Bobi – Szesnaście Lat
Boom Box – Noc i dzień
Boys – a ja z wami sie bawić w Warszawie na zabawie
Boys – Bawmy Sie
Boys – bawmy się (live)
Boys – Dlaczego
Boys – Figo Fago
Boys – Jagódka
Boys – Jesteś Szalona
Boys – Kochana uwierz mi (live)
Boys – Mialas 18 Lat
Boys – Ostatni dzień
Boys – Szalona
Boys – Ty i ja
Boys – Usłysz wołanie (live)
Boys – Wolność
Boys – łobuz
Buenos Ares – Anioł czy diabeł
Buenos Ares – Baby baby
Buenos Ares – Niebo
Buenos Ares – Z każdym dniem
Casanova – Ewo Ewo
Casanova – Młody chłopak
Casanova – Nic i Zero
Casanova – Nie chce być sam
Chanel – Mój los
Cin Cin – Czarne oczy
Cinzano – Kasia
Cinzano – Pamiętasz Ewo
Cinzano – Złotowłosa Karolina
Classic – Jolka
Classic – Jolka Jolka (live)
Classic – Nie kochasz to nie kochaj
Classic – To dla was
Classic – W taką ciszę
Cliver – sylwester 2005 cz.1
Cliver – Sylwester 2005 cz.2
Cliver- Zaufaj mi
Colorado – Seniorita
Contra – Izabella
Deja Vu & Martyna – Podniebna miłość
Diadem – Miałaś co chciałaś
Diana – Greckie wino
Diana – Kasztany
Diana – Nie chcę
Diana – Nie załujmy tej miłości
Domino – Filmowa Milosc
Endefis – Nas nie uda ci się złamać
Endefis – Nie chce być sam
Focus – Absolutnie Ty
Focus – disco polo
Focus – DZIŚ OSZALAŁEM
Focus – Letnie Klimaty
Focus – MARIA
Focus – Odlotowy sen
Focus – Pocałuj mnie
Focus – Powiedz Gdzie Jestes
Focus – Szał ciał
Grafit – Tam gdzie Ty
Green Star – Słoneczny Mix
Happy end – Dobrze sie mam kochanie
Impuls – To Ty
Justyna & Piotr – Podaruj mi miłość
Justyna & Piotr – Prawo Miłości
Justyna & Piotr – Smutny Powiew Jesieni
Justyna – Z Tobą W Świetle Księżyca
Justyna – Ślady Łez
Justyna i Piotr – Ona i on
Justyna i Piotr – Ona i on
Krzysztof Koniarek – Dziewczyna z Promenady
Krzysztof Koniarek – Wszystko Co Mam
Krzysztof Krawczyk – Arrivederci moja dziewczyno
La Strada – To był błąd
Long & Junior – Bo Ja tanczyc chce
Lubelski Full
Megadance – W dyskotece
Milano – O tobie kochana
Milano – Ty i tylko Ty
Milano – Złota plaża
Milano – Żegnaj maleńka moja
Mirage – Ta dziewczyna i ja
Mix Age – Tak kocham Ciebie
Novis – Kochaj Mnie
Novis – Kropla Szczęścia
Redox – Życie kawalera
Shazza – Tak Bardzo Zakochani
Skaner – Wakacyjny romans
Skaner – Wiosna
Stachursky – Jestes moim przeznaczeniem
Time – Telegram
Tomasz Lis – I will always love you
Top One – Bialy mis (dzentelman)
Top One – Biały miś
Top One – Biały miś
Top One – Ciao Italia
Top One – DJ zagraj dla nas
Top One – Fred Kruger
Top One – Granica
Top One – Plonace sny
Top One – Santa Maria
Top One – Spiewam i Gram
Top One – Taka mała (dzentelman)
Topes – Zostajemy do końca
Toples – czy warto kochać
Toples – Kochaś
Toples – Nie Mydlo Nie Granat
Toples – Sąsiadka

Skomentuj

